Pitali smo Instagram stručnjaka

Društvene mreže su postale broj jedan kada je u pitanju bilo kakvo oglašavanje, bilo da se radi o objavama iz svakodnevnog života, ali i kada su reklama u pitanju. Sama reklama dobila je potpuno drugu dimenziju i otvorila prozor za neka nova zanimanja.

Pravi primer je mladić Stefan Bogićević, mladić iz Kraljeva, koji je vrlo uspešan u poslu „budućnosti“. U svet društvenih mreža  ušao je sa sedamnaest godina, vro brzo privukao je veliki broj pratioca ( preko 130 hiljada). Kako i sam kaže, istraživao je i tako učio ovaj virtuelni fenomen. Danas zarađuje više od svojih roditelja, drži seminare i obuke za sve one koji se bave menadžerstvom na društvenim mrežama, ali i za one koji društvene mreže vide kao mesto za reklamu. 

1. Kako počinje tvoja priča na Instagramu? 


Pre dve i po godine odlučio sam da predstavim ne sebe nego svoj rad na Instagramu. Osnovao sam stranicu pod nazivom @horoskopskiznak . Ljubav prema horoskopu je uvek postojala pa sam odlučio da to nekako ozvaničim. Bilo je jako teško na početku, skupiti ljude, praviti slike, kačiti dobar content a isto tako se razlikovati od ostalih. Bio sam uporan i drugačiji i to je mojim trudom i zalaganjem rezultiralo stranicom sa 130000 pratilaca koji svakodnevno čitaju horoskop i dele savete i mišljenja. Divan je osećaj upravljati ovako velikim projektom i razvijati ga u korak sa vremenom.

Stefan Bogićević iz Kraljeva se bavi digitalnim marketongom, a Instagram je njegova specijanost.


2. Po čemu su društvene mreže broj jedan kada su mediji u pitanju?


Društvene mreže su danas nezaobilazne. Sve se vrti oko njih. Svesni smo da prosečan čovek provede bar tri sata dnevno na mobilnom telefonu. Društvene mreže su glavno mesto i izvor neophodnih informacija svakog pojedinca. Baš iz tog razloga što su svima dostupne i zanimljive.


3. Kako prepoznati pravo mesto za reklamu?


Obično reklame danas idu po preporuci, i sami znamo sa su mladi popularni ljudi danas jako uticajni i da se reklame kod njih uvek isplate. Pored toga pravo mesto za reklamu su i jake Instagram i Facebook stranice sa zanimljivim sadržajem, velikim brojem lajkova i komentara. Svakako jedan od najboljih načina su Facebook i Instagram reklame, ulažemo koliko želimo i toliko i dobijamo, prikupljamo ciljnu publiku i reklamiramo se prema interesima. 


4. Postoji li neko okvirno vreme za postavljanje reklama?


Svakako. Svesni smo da će reklamu pregledati više ljudi ako se ona postavi neradnim danima, u večernjim časovima, u toku praznika, za vreme godišnjih odmora i slično. 

Stefanova Instagram stranica @horoskopskiznak ima preko 130 000 pratilaca


5. Šta je za tebe posao današnjice?


Bavim se digitalnim marketingom i sa sigurnošću mogu da kažem da je to jedan od najprofitabilnijih poslova današnjice. Takođe ne pocenjujem sve ostale poslove, ali danas se sve vrti oko interneta. Sve neophodne informacije su na internetu, tako da svaka kompanija, firma, poslovna organizacija treba imati i svoju sliku na internetu i društvenim mrežama.


6. Instagram ili Facebook i zašto?


Ove dve aplikacije funkcionišu kao jedna, ali razlika je velika. Na Instagramu je danas mnogo više AKTIVNIH korisnika nego na Facebooku. Mladi, a od skoro i stariji su počeli da prelaze sa Facebooka na Instagram. Instagram je pregledniji, efikasniji i pruža nam da pregledamo samo ono što nam se sviđa. Nema puno reklama, grupa, dosadnih share slika i slično. Na Facebooku je ostala starija publika do koje ova novija aplikacija Instgaram još nije došla, ali prema svemu rečenom, vidljiv je i porast te starije publike baš iz navedenih razloga.

2 Comments

Add Yours

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *